ОГОЛОШЕННЯ

Шановні викладачі, з 18.01.2021 року починається дистанційне навчання.

Кабінет міністрів запровадив по всій Україні жорсткий карантин на 17 днів — з 8 по 24 січня 2021 року (включно), щоб запобігти поширенню коронавірусної хвороби після новорічних свят.

Відповідно до вимог жорсткого карантину не працюватимуть заклади освіти.

У зв’язку з цим, освітній процес в Петрівському аграрному коледжі буде здійснюватися в дистанційній формі (online\ofline)/

Враховуючи вимоги Санітарного регламенту для закладів освіти, який набув чинності з 1 січня 2021 року, обмежується час безперервної роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами. Водночас тривалість навчальних занять, визначена ЗУ “Про повну освіту", лишається незмінною.

У зв’язку з посиленими протиепідемічними заходами 8-24 січня 2021 року заклади освіти працюють у форматі дистанційного навчання. Він передбачає синхронну та/або асинхронну взаємодію викладачів та студентів під час занять. У синхронному режимі викладач та студенти одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо- відеоконференції. в Петрівському аграрному коледжі відеоконференції проводяться на платформі Google meet. Викладачі працюють за єдиним посиланням та кодом, який повідомили головам циклових комісій, зав. відділень, заступнику директора з навчальної роботи для контролю. Для роботи в асинхронному режимі можна користуватися Google classroom, «Всеосвіта», «На урок» та інші.

Санітарний регламент для закладів освіти, який діє з 1 січня 2021 року, передбачає вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами.

Так, обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:  при здвоєних навчальних заняттях (90 хвилин) - не більше 30 хвилин на навчальному занятті.

Решту часу навчального заняття викладач організовує роботу в асинхронному режимі, тобто офлайн, без комп’ютера. Студенти можуть виконувати вправи у робочому зошиті, працювати з текстом і завданнями у підручнику, виконувати творчі завдання тощо. Також наприкінці заняття викладач може повернутися до режиму відеоконференції (для обговорення виконаних завдань, рефлексії, роботи з електронною освітньою платформою тощо).

Санітарний регламент передбачає, що під час роботи з технічними засобами навчання обов’язковим є проведення вправ з рухової активності та гімнастики для очей.

При проведенні занять в дистанційному режимі викладач зобов’язаний організувати роботу так, щоб забезпечити максимально якість засвоєння знань студентами.

Класним керівникам  необхідно постійно спілкуватися зі студентами групи та їх батьками з метою забезпечення тісної співпраці  викладачів та студентів, моніторингу стану їх здоров’я.

 

Розклад дзвінків на період дистанційного навчання

 

1 пара

820-950

перерва

950 – 1000

2 пара

1000 – 1130

перерва

1130 – 1140

3 пара

1140 – 1310

 

 

Шановні викладачі!

Заповнюйте Журнали обліку роботи академічної групи відповідно до розкладу занять.

         У графі «Короткий зміст заняття» пишемо: Дистанційне навчання (перший запис – повністю, далі – Д.н.) в цій же графі - назва теми заняття (на період дистанційного навчання).

         Всі інші графи заповнювати відповідно до інструкції з ведення Журналу.

         Виставляти оцінки відповідно до шкали оцінювання знань.

 

Заступник директора з навчальної роботи.

 

 

21 січня 2020 року відбулося розширене засідання адміністративної ради Петрівського аграрного коледжу, на якому голови циклових комісій технологічних та ветеринарних дисциплін разом із завідувачкою навчально-виробничої лабораторії з виробництва продукції тваринництва, звітували про виконану роботу за І навчальний семестр та шляхи її вдосконалення.

 

 

 

25.11.2019 року на відділенні «Агроінженерія» відбулося відкрите заняття в групі 31 мех з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» (викладач Зарічна Л.І.) на тему: «The systems of the internal combustion engine (Системи двигуна внутрішнього згорання)». На занятті були застосовані різні форми та методи навчання, використовувалися презентація та відеоматеріали. Мета заняття досягнута, студенти вивчили лексику та термінологію теми, вміють читати та розповідати про системи двигуна внутрішнього згорання англійською мовою.

 

 

06.11.19 року на відділенні “Ветеринарна медицина” відбулося відкрите заняття в групі 41 вет з дисципліни “Паразитологія” (викладач Стоянова Л.В.) на тему: “Загальні дані про найпростіших та Піроплазмідози”. На занятті застосовувалися різні форми і методи навчання, використовувалися презентація та відеоматеріали. Мета заняття досягнута, студенти отримали фахові знання з теми.

 

29.10.2019 року в Петрівському аграрному коледжі відбулося засідання методичне об’єднання кураторів груп, на якому розглядалися питання:

Патріотичне виховання молоді у новому навчальному році.

“Знання без виховання - меч в руках божевільного”, В.О. Сухомлинський. (Десять негідних рис, що принижують людину).

Цінності та орієнтири українського “покоління Z”:як порозумітися з “цифровим” поколінням дітей.

Булінг. Як його побороти.

Доповідали викладачі: Калюжна Т.М., Білявський С.В., Немазенко Н.О., Токар А.П.

Куратори груп жваво обговорювали проблеми сьогодення та виховання.

Особливу увагу було приділено питанню виховання справжніх патріотів України і визначенню шляхів досягнення мети.

 

 

Колектив Петрівського аграрного коледжу провів ряд заходів з нагоди Дня української писемності та мови, а саме, голова циклової комісії філологічних дисциплін Мірза С.А., разом зі студентами першого курсу всіх спеціальностей та викладачами долучилися до Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності, який проводився 8 листопада об 11:20.

А викладач української мови та літератури Жумаєва Т.І. напередодні провела виховну годину зі студентами другого курсу, де писали диктант з творчим завданням.

24 жовтня на відділенні “Ветеринарна медицина” відбулося відкрите практичне заняття з анатомії сільськогосподарських тварин на тему: “Система органів шкірного покриву”, яке провела викладач Горобець С.П. Під час заняття студенти вивчали будову шкіри та її похідних.

                       Присутні оцінили заняття як змістовне і цікаве.